Reference

srpen 2015

Citace z našeho článku Buďte trendy, buďte wellness byly použity pro redakční článek časopisu HOREKA - červenec-srpen 2015


září 2014

Příspěvky v článku odborného časopisu COT 9/2014, str. 15-16 On-line recenze zkvalitní služby


březen 2014

Podklady pro oblíbený televizní pořad JAK NA INTERNET, reps. pro jeho 67. díl - Plánování dovolené na internetu byly čerpány z našeho blogu.


19.12.2013

Dobrý deň pán Pecho,
Ďakujeme Vám za sprístupnenie Vašich materiálov a ich využitie v rámci nášho vzdelávacieho projektu pre pracovníkov v cestovnom ruchu na Slovensku. Sú tú užitočné a inšpiratívne materiály.

S pozdravom
Mgr. Ján Huraj
EMARK s.r.o.


24.7.2013

Budu se těšit na setkání, Vaše rady při minulé návštěvě do mě napustily jistou dávku nové energie do práce. Jsou věci, na kterých musíme opravdu zapracovat :)

Klára Hausdorfová


12.7.2013

7. Projekt pro podporu profesionálů v pohostinství HOREKA 112, 29. května 2013, Aquapalace Hotel Prague
Závěrečná zpráva

4.2. Hodnocení programu účastníky
Do hodnocení se zapojilo celkem 243 účastníků.

Druhým nejlepším byl Miloslav Pecho (odborný poradce a školitel, vydavatel odborného portálu www.mip-s.cz) s příspěvkem na téma Využití sociálních sítí v hotelovém marketingu.


1.6.2013

Vážený pane Pecho,

Touto cestou bych se Vám chtěla poděkovat za spolupráci na kongresu HOREKA 112, na kterém jste vystoupil 29. května 2013 s přednáškou „Rozvoj sociálních sítí v cestovním ruchu s ohledem na ČR.“ Děkuji za zajímavou a přínosnou přednášku, která doufám donutí posluchače zamyslet se nad velkým potenciálem sociálních sítí, pomůže jim orientovat se a poukáže na chyby, kterých se dopouštějí.

Již teď se těším na další spolupráci i na jiné témata, jelikož v hotelovém marketingu jste jednoznačně odborníkem.

S pozdravem,

Mgr. Diana Vavříková
Project Manager, ATOZ Event s.r.o.


22.5.2013

Dobrý den vážený pane Pecho,
Ještě jednou Vám moc děkuji za školení. Bylo to velmi zajímavé a diky Vám máme nové nápady na zlepšení!
S pozdravem a přáním hezkého zbytku týdne

Evgenia Sakharova
general manager
King Charles Boutique Residence


29.3.2013

Vážený pane Pecho,
My děkujeme za skvělou konzultaci, která nám přinesla spoustu podnětů.
Přemýšlím nyní o dalším postupu, přes svátky si to promyslím, pošlu slíbené poznámky, dotazy a ozvu se během příštího týdne.
Přeji krásné velikonoce a těším se na další spolupráci

RNDr. Zdeněk Janeček
Hotel Pavlov


4.6.2012

Dobrý den pane Pecho,
nedávno jsem byla na Vašem školení, které bylo super, dozvěděla jsem se důležité věcí pro moji práci. Za to Vám mooc děkuji. Už na všem pracuji, ale je toho najednou moc!

Zmiňoval jste se, že by jste možná udělali další seminář, jak se pracuje s Facebookem, tripadvisorem, googlem apod. Myslíte, že to je realné v brzké době?
Děkuji s pozdravem a přáním krásného dne

Taťána Campbell
hotel director
Hotel ALBELLUS***


16.5.2012

Dobrý den pane Pecho,
chtěl bych ještě jednou poděkovat za Vaší dnešní přednášku, mám z ní mnoho poznatků a v počítačí plno nových úkolů. Na facebooku už jsem dnes začal (úvodní fotky). Stránky upravíme na nějakou barvu, která na Vás "dýchne" :) ... a postupně budu odškrtávat úkoly, z dneška jich mám opravdu hodně :)
Musel jsem dnes plnit další povinosti, tedy jsem nemohl být až do konce, což mě mrzí, protože vše bylo moc zajímavé!
Do budoucna mám plno nových poznatků z oboru, který se teprve s kolegou učíme...ještě jednou děkuji, stálo to za to :)
Mějte se krásně a ať se daří.

Ondřej Bula
Hotel a restaurace Krušnohorský Dvůr
Golf club Teplice