Hotelový marketing 2011

 

Hotelový marketing - články z roku 2010

Hotelový marketing - články z roku 2009

 

Články roku 2011

Věrnostní program
Jednou z cest, jak si udržet stálou klientelu, je zavedení věrnostního, neboli loajálního programu. Výhodou hotelových řetězců a velkých samostatných hotelů je nabídka rezervací hotelů v rámci řetězce, v kvantitě návštěvníků a tím i většího potenciálu možnosti zavedení věrnostních programů ...

Up-selling při prodeji pokojů
Většina on-line rezervací hotelových pokojů jsou nekonkrétní, jednoduše se rezervují pokoje s jediným kritériem - počtem postelí. Není to málo? ...

Hotelový marketingový plán na rok 2012
Marketingový plán všech zařízení na rok 2012 by měl jasně specifikovat nové příležitosti růstu cestovního ruchu, náročnost poskytovaných služeb, technické a specializované zázemí, popularizaci akcí, zábavy a zážitků, orientaci na trendové zaměření volnočasových aktivit a využití moderních prezentačních a distribučních kanálů ...

Domácí cestovní ruch
Přelom léta a podzimu je v posledních letech naprosto zahlcen nejrůznějšími akcemi po celém Česku. Škoda jen, že akce nejsou avizovány časově déle dopředu a že se jejich vyhledávání občas stává (ne)příjemnou detektivkou ...

Reference
Víte, co si o vás hosté myslí? Víte, jak o vás vyprávějí? Víte, co se jim líbí a co ne? Víte, jak a kde se o vás zmiňují? Víte, jak vám reference pomáhají ...

Kyslík jako marketingový nástroj
Bude kyslík v budoucnu marketingovým tahákem pro hotelová a ostatní zařízení? Trendem do budoucna bude kyslík a všechny jeho podoby vstřebávání do lidského organismu ...

Flexibilní hotelový marketing
Jak nám ukázaly první týdny prázdnin, počasí si s naším byznysem nejen že zahrává, ale doslova mu nepřeje. Tak jako v zimě chybí sníh, v létě naopak sluníčko ...

Opravdu je sousední hotel konkurencí?
Pohledů a názorů na konkurenci je snad tolik, kolik lidí o ní hovoří. Jedni se na konkurenci zlobí, jiní ji považují za výzvu, někteří spíše spolupracují, než konkurují. Ne nadarmo je součástí marketingového plánu ...

Marketing v otázkách a odpovědích
Otázky a odpovědi jsou základními komunikačními dovednostmi. Jasné vyjadřování, formulace, přiměřená délka a neverbální řeč vedou vždy k pochopení, objasnění a přesvědčivému výsledku ...

Jaro a léto - ideální čas hotelového copywritingu
Copywriting v hotelovém marketingu má mnoho různých předností. Doslova si můžeme hrát s neuvěřitelnou ohebností a bohatostí češtiny, s kreativními přívlastky a synonymy ...

Jak málo stačí v marketingu
Konstatování v titulku je příhodné pro právě probíhající světové události. Již několikrát bylo v našich článcích konstatováno, že jednou z cest marketingových aktivit je sledování událostí, které "hýbou světem" a s tím spojeným turismem ...

Orientace na hosta
Základem úspěchu každého hotelu je orientace na hosta, všechno ostatní je samozřejmě také důležité, ale orientace na zákazníka dělá hotel hotelem, protože host očekává službu. Objasněme si, co znamená zákaznická orientace ...

Marketing v pracovních náplních
Ať chceme nebo ne, pracovní náplně by měly být jedním ze základních materiálů, které by měly být součástí přijetí každého nového zaměstnance. Nechci polemizovat, ale tuto praktiku doporučuji, nemám oprávnění posuzovat obsah pracovních náplní, ale mám jedno doporučení ...

Outsourcing v praxi - email marketing
Každý den přijíždí a odjíždí hosté vašeho zařízení. Někteří si udělali rezervaci přímo, někteří přes agenturu či nějaký rezervační portál, některým zajistil rezervaci třeba jejich zaměstnavatel. Jak s těmito klienty navázat kontakt po jejich odjezdu? Využijte emailovou komunikaci ...

Užitečnost webové prezentace
Bez webové prezentace už dnes nikdo nemůže podnikat - je to klišé nebo skutečnost? Asi jak pro koho, nejšpíš trafikant od naproti nebude mít svůj web a taky podniká. Takže tudy cesta nevede, přesto pro většinu z nás je webová prezentace nezbytností ...

Marketing v hotelovém pokoji
Myslíte si, že právě ubytovaný host má úplnou představu o tom, co všechno vaše zařízení nabízí? V případě, že selže z nějakého důvodu cross-selling na recepci, klienti se narychlo ubytují nebo jsou nekontaktní, vstupuje do hry marketing na pokoji ...

Kritéria výběru hotelů obchodní klientelou
Jedna z největších amerických cestovních kanceláří Travel Leaders zaměřená na obchodní klientelu, zveřejnila zajímavou studii kritérií a trendů obchodní klientely na rok 2011 ...

Hotel budoucnosti
O hotelové budoucnosti se v poslední době hodně spekuluje, zda hotely budou svým zaměřením kopírovat konzervatismus ve vybavení a službách, nebo budou moderní ...

Masopust - příležitost pro hotelový marketing
Od loňského roku je Česko bohatší o další zápis na seznamu UNESCO - česká tradice masopustních průvodů se stala světoznámou událostí. Využijte této světové přednosti a pusťte se do příprav masopustních rejů a neopakovatelného fašanku. Pobavte své hosty nezapomenutelnými zážitky, veselím ...

Marketing vůní v hotelovém prostředí
Trendovým smyslovým marketingem se v poslední době stal i marketing vůní, který působí na ovlivnění pocitů a emocí. Klienti, kteří jsou povzbuzeni příjemnou vůní, mívají velmi často nevysvětlitelné iracionální myšlení v procesu rozhodování, jakoby by jejich rozum byl řízen výhradně pocitem ...

Hotelový marketing ve virtuálním světě
Marketéři se v současné době stále více a více zaobírají myšlenkou, jak stihnout nastupující trend prezentace a reklamy ve virtuálním světě. Pokládají si otázku, který internetový kanál je ten nejefektivnější, kam zaměřit reklamu a v jakém prostoru budovat hotelovou ...