Buďte trendy, buďte wellness

Hotelový byznys si žádá nové trendy, neodolatelné nabídky, zážitky, odpočinek a relaxaci. Hotelový host vyžaduje nejen pocit hýčkaného klienta, ale skutečné hmatatelné důkazy. Využijte jednoho z hotelových trendů současné doby, buďte trendy, buďte wellness.

Dobře se seznamte se skutečným obsahem pojmu wellness, plně zosobněte sílu trendu wellness a poskytněte svým hostům zážitek z wellness životního stylu. Ideálním místem pro prosazování wellness je právě hotelové prostředí, kde je host v jakési dobrovolné "izolaci" a kde lze velmi jednoduše působit na jeho přání a potřeby.

Wellness lze definovat souborem činností péče o tělo a mysl, o harmonii osobnosti a kultury ducha, o pocitu pohody, odbourání stresu a starostí. Wellness tedy není jen o fyzickém, ale i o duševním cvičení. Wellness znamená být fit, zdravě žít a jíst, umět se odreagovat a nechat se opečovávat a dopřát si činnosti, které vedou k rovnováze mezi stresem a uvolněním.

Wellness je životním stylem napříč generacemi, proto by měly wellness hotely a zařízení nabízet specifické služby pro všechny skupiny.
Zjednodušeně lze určit pro muže adrenalin, soutěžení a vzrušení, saunu a sport. Pro ženy masáže, zábaly, péči o tělo, zklidnění a porozumění. Mladí vyžadují silný adrenalin, módní novinky, technické vymoženosti a pocit vítězství. Starší generace dává přednost vlastnímu klidu, anonimitě a dlouhodobější komplexní péči.

Při sestavování wellness nabídek dbejte cíleného zaměření a poskytnutí materiální podpory. Pokud chcete uspokojit potřeby svých klientů, nestačí pro všechny cílové skupiny pouhé fitness stroje a sauna. Je nutné poskytnout více služeb, ideálně oddělených od sebe. Cvičení, saunu, bazén a masáže v jednom centru, relaxaci, oddych a terapii v druhém centru. Oddělte od sebe cílové skupiny, časové dispozice a vhodně připravte ucelené vícedenní programy.

Wellness hotel by neměl nabízet pouze interiérové zabezpečení, ale měl by mít i exteriérové dispozice. Zaměřte se na poskytování módních sportovně-zábavných činností, které klientům poskytují soutěživost, zábavu, zážitek a jedinečnost.
Sportovní a turistické vyžití, aktivní odpočinek skloubený s komplexní regenerací a péčí o duši jsou základy wellness životního stylu a jsou velmi příznivě přijímány.

Orientujte hotelový marketing na wellness trend, poskytujte dokonalé profesionální služby a prosaďte wellness do všech hotelových činností.

Dovedu si představit snídani ve wellness stylu, vy ne?

 

10.11.2010 v tiskové zprávě IRS hotel.info bylo zveřejněno 20 nejlepších wellness hotelů v Evropě. Na prvním místě byl vyhodnocen Relais & Chateaux Hotel Jagdhof Glashütte v Bad Laasphe v Německu, na šestém Park Holiday Hotel Wellness & Spa v Praze

Necháte se inspirovat?

Relais & Chateaux Hotel Jagdhof Glashütte

 


 

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu
Hotel-marketing
725 777 573 mip-s@seznam.cz