TripAdvisor zobrazuje hotely s podobným hodnocením
Cestovatelský komunitní a recenzní portál TripAdvisor přišel s dlouho očekávaným zobrazováním hotelů s podobným hodnocením. Přímo na jednotlivých stránkách hotelů, resp. jednotlivých profilů nabízí v dané lokalitě stejně hodnocené hotely.
V případě TripAdvisoru jsou hodnocení kumulována do pořadí v hodnocení, tj. pozic od 1 do XY, podle celkového počtu hotelů (zařízení) v dané lokalitě. Z toho lze i vyčíst, kolik zařízení je z dané lokality na TripAdvisoru hodnoceno.
Ukázka dalších hotelů s podobným hodnocením je provedeno přívětivým zobrazením, které ukazuje stejně hodnocená zařízení v pořadí dvě pozice k lepšímu a dvě pozice k horšímu celkovému hodnocení.
Příjemná pomůcka pro výběr ubytovacího zařízení, protože dané zařízení, které si klient již vybral podle svých kritérií a které se zobrazuje, je pro klienta základ výběru. A pokud nesplňuje z nějakého důvodu požadavky, může klient bez zbytečného vyhledávání a zadávání stejných paramertů okamžitě přejít k nabídce dalších zařízení.
Pro hotelový marketing je tato funkcionalita velkou pomůckou, protože bez abnormální námahy marketéři zjistí nejbližší konkurenci a její hodnocení. Jde o to, jak tuto funkcionalitu budou odpovědní pracovníci využívat a jak dokáží na konkurenci reagovat.
Zkokonalené vyhledávání doznalo i v rámci vyhledávání podle zaměření (stylu) hotelu, o kterém jsme psali před dvěma lety. V současné době je návštěvníkovi nabídnuta grafická lišta s typem - stylem zařízení a celkovým počtem hodnocených zařízení v dané lokalitě.
Portál TripAdvisor stále přináší nové trendy zobrazování a vyhledávání, z toho důvodu je také jedním z nejoblíbenějších recenzních portálů na světě. Portál podle posledních analytických dat zveřejněných v sprnu 2011 prezentuje již více jak 60 milionů uživatelských recenzí od 20 milionů hodnotitelů.