Hotelový marketing na jedničku

jedničkaHonba za jedničkou nás provází po celý život, nechci polemizovat, ale sedněte si a vzpomeňte, kolikrát v životě jste o jedničku už "zakopli". Pěkně si o tom v klidu popřemýšlejte a začněte blížící se nový rok na "jedničku".

Máte ideální možnost využít jedničku jako marketingový nástroj, který se hned tak zase nebude opakovat.

O jedničce je toho napsáno tolik, až jde hlava kolem, ale o využití jedničky toho zas tolik není. Něco málo o jedničce v hotelovém marketingu si přečtete níže.

Vemte marketingové úvahy, smíchejte je s jedničkami v novém roce a vyjde vám hned první marketingová kampaň na 1.1.(20)11, když k tomu přidáte i čas, máte ideální jedničkový nástup v novém roce. Tak to nepromeškejte! Čekají vás dny, které přímo samy křičí po akci :

  • 1.1.(20)11
  • 11.1.(20)11
  • 20.1.(20)11
  • 1.11.(20)11
  • 11.11.(20)11
  • 20.11.(20)11

To bude společenských oslav, svateb, Svatomartinského vína (tento den bude jedniček naprosto nejvíce!) a dalších tradičních a netradičních událostí! Máme se na co tešit!

A co pokoje s jedničkami? Využijete je pro up-selling?

Při sestavování marketingového plánu hotelového zařízení, využijte plně jedniček nejen v datech, ale zaměřte příští rok tomuto číselnému fenoménu i z jiného pohledu. Zaktivizujte kampaně s jedničkou a vnímejte jedničku jako vzor. Položte si otázky s jedničkou a najděte způsob, jak tyto číselné kombinace využít a přijmout je jako vzor.

Vezměte si například otázku internetového hotelového marketingu a odpovězte si, kdo je v současné době jedničkou v sociálních sítích pro náš relevantní trh? Je to pochopitelně Facebook se svými měsíčními 3 miliony českých uživatelů a 550 miliony celosvětových uživatelů.
Máte už profil svého zařízení na Facebooku?

A co vyhledávače? V českých poměrech je jedničkou na trhu je Seznam, celosvětově vládne Google. Jak vypadá zápis vašeho zařízení na těchto vyhledávačích? Obsadili jste první pozice nebo se vaše zařízení zobrazuje někde v propadlišti tisíců stránek? Mějte na paměti, že k prvním místům v přirozeném vyhledávání vede nekonečná práce optimalizátorů a souhrn mnoha faktorů, v placených pozicích to jsou PPC kampaně a katalogové zápisy s výstižnými popisky.

Jedničkou v hotelovém provozu mohou být i vaši zaměstnanci - co takhle šéfkuchař, není jedničkou v kuchyni?

Kdo z vašich dodavatelů je číslo 1? Máte tak dokonalé analytické výstupy, ze kterých můžete jednoznačně specifikovat vaše "jedničky"?

Jednička se může marketovat i počtem návštěvníků - kdo bude vaším 1, 11, 2 011 nebo 111 111 hostem v roce 2011? Jde o zážitek pro hosta, ne? A velmi pěkně to bude vypadat na hotelovém webu a na Facebooku.

Jednička je fenomén, jednička jakožto první skutečné číslo je obecně považována za představitelku jiskry života. Z matematického hlediska je jednička vnímána jako cosi výjimečného, neboť je základním elementem celé řady pravidel. Při výpočtech představuje logický výrok „pravda" neboli odpověď „ano".
Podle numerologů jedička představuje nezávislost, nové začátky a příležitosti.
Jedničky podle typů osobností jsou idealisté, snažící se udělat svět lepším místem pro život. Jsou tvrdé jak na sebe, tak i na ostatní, a těžko nesou jak nedokonalost sebe tak i ostatních. Dá se na ně spolehnout, díky jejich smyslu pro povinnost. 

Přeji vám, aby rok "mnoha jedniček" byl i pro vás jedničkou.
Koncem roku se oznámkujte o:), pomůže to ...    

 


 

Kontakt

Miloslav Pecho majitel a provozovatel webového portálu
Hotel-marketing
725 777 573 mip-s@seznam.cz